Saturday, June 13, 2009

CINTA DEBAT CINTA LUAR BIASA




kata ini dihadiah oleh seorang pendebat sabah kepada aku (Jass). yerr kadang kala debat ini banyak cabarannya. memandangkan buat pertama kali aku ke debat perdana integriti dan kali kedua pertandingan debat selepas debat diraja byk mengajar aku...walaupun dah banyak perlawanan bertanding malah perasaan down mmg ada.Di debat integriti mmg aku macam tertekan memandangkan banyak kalah dari menang(2 menang-4 ka..h), yer aku tahu,aku masih junior dan byk lg nak dpelajari..tp ada perasaan mcm tak nak dah berdebat..perkara ini aku ceritakan pada Jass,die dengar dan beri semangat pada aku spy teruskan debat. Sehinggakan waktu pulang ke UTHM aku terima msg dari jass yg menyatakan teruskan perjuangan dalam debat kerana Cinta Debat Cinta Luar Biasa...Bila difikir balik,apabila berdebat memberi satu kepuasan yang berbeza dengan pertandingan2 lain yg pernah diceburi...HIDUP DEBAT...

No comments:

Post a Comment